Saya Nak Bagi RM 1000, Siapa Nak?

by - Thursday, April 05, 2018

Assalamualaikum wbt

[IKLAN BOUGAS BEAUTY]

Korang boleh dapatkan Bougas Beauty Serum di kedai Shopee saya! Follow Shopee saya dan awak akan dapat rebate discount! Hihihi


Kedai Shopee Bougas Beauty Kuala Lumpur : SHOPEE MYSARA NEWRIE

Selamat menggunakan produk Bougas Beauty!


[IKLAN BOUGAS BEAUTY TAMAT]


Siapa nak RM 1000? Amboiiiiiiii laju je tauu masing-masing baca blog aku bila aku cakap nak bagi RM 1000 Hahahhaha


Yelah time dekat raya ni kan, mesti nak beli dan buat persiapan raya especially baju raya kan? Kalau dah baju raya satu keluarga, mau dekat dah beratus-ratus dah. Belum masuk kuih raya, duit raya, tambang nak balik kampung lagi, tol dan minyak lagi --- aduhaii, banyak pulak perbelanjaannyaa!


So apa kata meh join contest dari Bougas Beauty Serum nak? 

Contest Bougas Beauty Serum

Yaa betul ni, tak tipuuu! Kitorang nak buat contest tauu! Menang RM 1000! Weh banyak tuuu! Siapa yang nak?


So macam mana nak menang RM 1000 cash ni?

Korang cuma kena dapatkan 2 botol Bougas Beauty Serum dengan aku di IG @maiserum @maiserum @maiserum @maiserum dan kemudian, aku akan bagi code. Code tu korang kena simpannn sampailah pengumuman pemenang akan dibuat


Senang je kan?


Berapa lama contest ini akan berjalan?

Contest ini akan berlangsung sepanjang bulan April. So hari ni baru 5 April kan? So masih sempat lagi tauu nak join contest ni! Mana tahu, rezeki korang nak menang RM 1000! Wow! Bestnyaaa!




Berapa hargaa untuk 2 botol Bougas Beauty Serum ni?

Sebotol RM 75 tau awak tapiiii kalau awak dapatkan 2 botol, harganyaaa akan jadi RM 69 sebotol, which is korang akan jimat RM 12 dengan setiap pembelian 2 botol. Haaaaaaaaaaaaa kan jimat macam tu kan? 


Siapa tak nak? :)


Hmm apa fungsi Bougas Beauty Serum ni sebenarnya?

Banyakkk! Korang boleh rujuk dekat gambar bawah ni okayy :)




Saya nak buat apa dengan 2 botol Bougas Beauty Serum tu?

Hihihi comel je soalannyaa. Senang je awak. Awak boleh share dengan kawan-kawan awak, dengan partner awak, dengan suami atau pakwe awak ke atau dengan mak ayah dan adik-beradik awak. Ye awak, tak ada limitation langsunggggggg untuk siapa yang boleh guna serum kita ni :) Semua orang -- tak kisah lelaki perempuan, tua muda malah isteri mengandung pun boleh pakai tau? :)



Tak percaya? Meh lah saya share feedback Bougas Beauty Serum ni untuk awak semua tengok :)

Wow kulit licin macam telur rebus!
Gebu dan licin!

"Kawan-kawan jealous tengok muka saya dah bersih, tak macam dulu heheheh"

"Tengok apa yang dah Bougas Beauty Serum buat dekat muka saya?"

"Terima kasih akak sebab kenalkan Bougas Beauty Serum dekat saya"

"Makwe abang jeles tengok muka abang lagi bersih dari dia. Dia pun nak try jugak Bougas Beauty Serum ni"

Can you spot the difference?

Cantikkan?

Haaaaaaaa jangan tak tahu tauu, yang si lelaki pun nak jugak cantik! Diorang pun nak jugak COD Bougas Beauty Serum ni :)


Tengoklah dekat bawah ni, kompilasi sang jejaka yang nak dapatkan Bougas Beauty Serum ni :)

Yang lelaki pun ada yang COD Bougas Beauty Serum tauu!

Haa yang ni kes nak cantik tapi malu hahahhaa

Amboi tersengih je abang ni dapat Bougas Beauty Serum

See, COD dalam kereta pun jadi lah asalkan dapat cantik eh? Haha

COD pun saya ada sediakann. Siapa yang nak COD, boleh whatsapp kita terus. Num whatsapp kita ada dekat IG @maiserum kita tue :) Awak tekan je link dekat bio tu dan terus whatsapp kita tau! Saya tunggu awak :)



Kalau saya tak menang RM 1000, macam mana?

Alaaaaaaaaaaaaaaaaaa janganlah sedih macam niii. Kalau tak ada rezeki nak dapatkan RM 1000, kulit muka awak kan dah jadi cantik dan flawless :) Haaaa especially dah nak dekat raya ni. Mesti ramai yang akan datang beraya dan dapat jumpa kawan lama dan sanak-saudara. Masa ni lah baru rasa confident nak tayang muka kan? Hahhahaha



So pendek kata -- anda tak rugi apa-apa :)

So siapa nak RM 1000? Saya nak bagi niii!


Facebook : Mysara Newrie
Instagram : mysaranewrie / maiserum
Twitter : @mysaranewrie

You May Also Like

0 comments