Pelajar UM & UKM ; anda diperlukan!

by - Sunday, January 24, 2016

Assalamualaikum


Yeah. Seperti yang semua sudah maklum, aku sekarang ni tengah cuti sem kan hihihi Maksudnya apa tue? Yeahh ~ Marilah kita berdansa sesuka hati dan makan sehabis mana yang mampu masuk dalam perut sebab duduk rumah dan lenggang kaki sebab wifi rumah pun laju


Tapi yeah  ~ thats dream. Mimpi je semua tue


Sebab apa?



Sebab aku sekarang ni tengah hadap nak fikir pasal research aku. Yeah  ~ Dissertation, research, thesis ; haaaaa tu semua satu angkatan lah tue. Pokok pangkalnya, aku kena siapkan research aku. Tajuk dah ada cuma kena betulkan sikit Chapter 1 sampai 3 aku tue :)



Supervisor aku sangat baik orangnya! Setakat ni dah dua kali aku jumpa dia dan everything went well. Biasalah tu kalau ada salah dan silap kan, kita pun tengah belajar. So takpelah, slow slow kan?


Oh ya, siapa yang dari UM atau UKM ; boleh contact aku tak? Dekat twitter should be okay :) Tweet aku @mysaranewrie sebab aku tengah nak mencari someone dari universiti ini untuk tanyakan sesuatu pasal thesis :) Hopefully, siapa yang ada kenal kawan-kawan ke, memang belajar dekat situ ke, boleh sangat nak contact aku. Manalah tahu kannnnnnnn, boleh jadi kawan :)


Sebenarnya tak boleh tidur nie -.- Bosan sebab tak tau nak buat apa so tulislah blog :) 


Saya belanja gambar Seoul Garden boleh?

 

You May Also Like

0 comments