Hari-Hari Seorang Pelajar

by - Sunday, October 25, 2015

Assalamualaikum


Saje nak tulis something malam nie tapi tak ada idea. Hmm lets update on what happen boleh? :)


So esok kelas Strategic Management. Team aku amik Ministry of Foreign Affairs untuk kami buat strategic audit. Every week kena present untuk kasi Prof Jasmine tengok progress kami. Setakat ni Alhamdulillah, we are on the right track, though ada salah sikit tapi heh takpelah :) Belajar mysara! Belajar! You're still learning!


Dan sampai sekarang aku tak faham kenapa aku tak amik je Khazanah Nasional untuk company strategic audit aku -.-


Hari Selasa kelas Policy Analysis. Okay minggu ni memang kena fokus dalam kelas policy sebab Jumaat ni ada test dengan Dr Marhaini. Memang kena fokus. Aku baru study dua chapter, tu pun guna slide! Bukan guna buku teks. Okay nekad. Esok habiskan dua chapter lagi :) Dan study guna buku teks


Hari Rabu kelas Ethics. Okay aku sangat takut dengan kelas hari Rabu sebab kelas pagi! Last week aku skip kelas sebab oversleep. Duh ~ mysara oh mysara. Terus aku sedih sebab tak dapat pergi kelas sebab sebenarnya aku tengah save cuti cuti aku ni sebab jeng jeng jeng! Hahahah wait of the end of this November okay! :D *EXCITED* tapi bila dah banyak kali skip kelas, aku jadi risau pulak -.- Lepas tu sedih sebab tak dapat dengar lecture dr PM Jalil hmm


Hari Khamis pulak ada kelas Leadership. Aku rasa kelas paling favourite kot sejak semester ni. OMG! Kelas dia sumpah best! Kelas PM Jalil memang best weyh, dengan subjek Leadership pun pergh pergh pergh ~ terbaik weyh. Bestnya kelas Leadership! Woot woot! Really looking forward untuk masuk kelas Leadersehip every week! :D


Okay tetiba mood hambar masa awal awal tulis entry ni dah hilang sebab excited terbayangkan kelas Leadership . See, betapa mudahnya mood kelas Leadership tu dapat pengaruh mood aku :) Yeay yeay yeayy!

Saya Mysara dan saya memang suka belajar dekat Mcd.
Heh, budak UiTM sangat! Hahahhaa

Aku tahu aku memang banyak main, every week mesti otak fikir nak pergi mana situ sana sini. Nak pergi shopping lah, karaoke, wayanglahh tapi semua tu dah tak best nak buat dah sebab yeah ~ dah bosan. Now tengah duk giler nak main roller blade! Rasa macam best giler dapat berpeluh dan exercise


Well ~ now memang aku tengah on diet, tak makan carbs or to be exact macam kurangkan carbs. No nasi, roti, spagetti, mee kuning etc. 


Eh sambung cerita tadi


Aku memang banyak main, korang pun tengok sendiri dekat IG aku penuh gambar aku duk bersuka ria dengan kawan-kawan je tapi di sebalik gambar tue, ada gamble sendiri yang aku duk hadap. Ada struggle yang aku kena lawan setiap hari setiap masa. Aku malas nak cakap banyak sebab nak simpan untuk masa konvo Master nanti! HAHAHAH INSHA ALLAH AMIN! :D


Okay now, mari baca perenggan di bawah ramai-ramai sambil tadah tangan


Semoga Mysara Newrie berjaya dunia akhirat, berjaya habiskan Master dia dan dapat grad on time, dapat kerja yang best-best, dapat gaji yang masyuk, dapat tunaikan semua impian dan doa-doa dia, dipermudahka urusan jodoh, dapat jodoh yang sesuai dengan dia dan dapat balas jasa-jasa orang yang baca entry dan doa ini :)

Bye!






 

You May Also Like

0 comments