Byebye kulit kusam, Haihai kulit glowing dan flawless

by - Tuesday, September 01, 2015

Assalamualaikum


Malam ni aku rasa rajin dan bersemangat pulak dah nak menulis dekat blog. 


Hari ini aku nak tulis pasal keadaan kulit muka aku :)


Dulu-dulu, yes. Memang aku jenis malas nak jaga kulit muka. Sebab kulit muka, Alhamdulillah. Tak ada masalah jerawat yang kronik. Yang ada cuma yelah ~ whitehead (tu pun kawan aku tolong cabutkan sebab dia cakap dia geram) dan berminyak. Yes, kulit muka aku memang berminyak especially lepas bangun tidur


Disebabkan tu lah aku macam malasnyaa nak pakai skincare ni. Trust me ; kalau orang lain pakai krim siang dan malam, pelembab and toner, aku pulak lagi senang dengan pakai pencuci muka SAHAJA hahaha Tu pun kalau ada. Kalau dah habis dan tak sempat beli, aku rembat je pakai yang adik aku punya. Garnier for Men *tutup muka*

Dengan Hani and Faizah. Masa Part 1 Diploma hahahha

Tapi kannn ~ sejak aku dah masuk Degree, aku dah start macam okayy kena berubahh. Tak boleh jadi macam nie. Entah macam mana entah, kawan aku ; jual serum. Aku pun trylah guna serum. Lepas tu balik cuti dekat rumah, tetiba je mak aku tegur "Eh eh asal lain eh muka awak?" Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa teruss zap zap zappppp setia terus pakai serum! Hahaha


So start dari situ, aku konsisten pakai sampailah aku pun dah start jual serum nie hehehe


Kalau dulu, memang malas jaga muka. Kulit muka aku memang kusam, ada parut-parut jerawat sikit, lepas tu whitehead memang banyak. Kadang-kadang kulit muka aku menggelupas dan berminyak esp bila bangun dari tidur. 


Tapi sejak aku dah pakai serum, so byebye lah kepada kulit muka yang kusam! Aku dah memang pakai serum ni sejak setahun lebih dan Alhamdulillah memang berkesan dengan aku. Sekarang ni, aku memang tak ada pakai skincare lain kecuali aku pakai serum MiracleMH dan MiracleMH Soap :D

Yes, this is me :)

Yes, ini memang aku :) Sebelah kiri tu masa aku mula-mula masuk Degree. Masa ni aku memang duk mencari-cari apa nak pakai. Memang tak tahu dan dah try macam-macam jenis tapi aku rasa macam sama je sampaikan dah malas nak cuci muka dah. Hahaha sadis betul masa nie


Yang sebelah kanan ; yes. Aku jugak semasa raya Aidilfitri baru-baru nie :) Memang aku konsisten guna dan Alhamdulillah menjadi dengan aku :)


Serum apa yang aku guna? Ya, ini serumnya di bawah ini :)


Serum Erganiz

Serum Clarez

In case you guys nak beli, nak try serum ni, nak hadiahkan dekat sesape (SERUM NI LELAKI PEREMPUAN BOLEH PAKAI, TAK KISAH UMUR BERAPA) bolehhh cari aku dekat IG shop


@serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou 


Semua contact number aku, aku dah up kan dekat situ elok elok. Aku dah upload feedback dan testimoni dari customer aku sendiri. You can guys can check it up okay! :) SAYA TAK PRIVATE IGSHOP SAYA SO MEH MEH USHA USHA DULU MEH! :D


 

You May Also Like

0 comments