Assalamualaikum Semester Kedua!

by - Monday, September 07, 2015

Assalamualaikum


Hai semua :) Sepatutnya hari ini Isnin pada 7 Sept aku kena pergi kelas sebab bermulanya kelas tapii biasalah kannnnnnnnnnnnnnnn, bila dah lama duduk rumah , rasa berat je nak balik Shah Alam tu hahahahha So faham faham je lah ye nokk


Tapi walaupun aku duduk dekat rumah, aku duk sibuk register kelas. Aku masuk kelas A dengan amik Local Govt. Sebenarnya, ini sudah kali ke tiga aku belajar benda yang samaaa Y.Y Well ada pro and contra dia okay belajar benda yang sama


First ; aku memang akan expert giler pasal Local Govt dekat Malaysia nie. Kalau dekat luar negara, maybe aku boleh tahu sikit sikit kot hahaha 


Second ; aku memang boleh dapat high score kot sebab yelah ~ dah benda yang memang ada dalam otak dah, so tunggu keluar je. Tu pun kalau masih ingat lagi :p


Third ; aku ada banyakk buku rujukan Local Govt so memang tak ada masalah kalau nak cari bahan rujukan


Yang tak bestnya adalah aku memang akan bosan. Yes, bosan sebab aku tahu benda yang aku dah belajar. Ingat nak amik Leadership For Change as my elective subject tapi tengok lah dulu macam mana kan :)


Sejak aku sambung belajar ni, ramailah duk whats app aku tanya pasal kelas Master, berapa jam, belajar apa. Hahah alahai uolss nie. Suka buat aii rasa diperlukan tauuu hahhaha

Jadual kelas aku

Yes. Memanglah heaven satu kelas satu hari je dik oii tapi tengoklah berapa jam Y.Y Menangis tau tak hahahah tapi lecturer kami tak adalah kejam sangat. Kadang-kadang ada gak take five yang turns into take 30 minutes sebab kami request nak p makan HAHAHHAHAHAHAHAH #truestory sis


Overall, aku macam okay je lah dengan jadual kelas aku nie. Paling best, Isnin tak ada kelas pagi! HAHAHA Yeayy ! Lepas tu Khamis tengahari aku dah boleh balik rumah, Isnin pagi balik Shah Alam balik. Haa settleeeeeeeeee  ~ hahhaa


Budak-budak ni lagi best "Hmm hari Rabu kelas habis pukul 12. Habis kelas, boleh pergi tengok wayang, tiket murah! Lepas tu g karaoke!"


Aku tak tahu nak cakap apa tapi aku suka dengan plan diorang nie HAHAHAHHA Ya Allah, belum start kelas lagi dah melagha Y.Y 


Semoga semester kedua Mysara Newrie dapat berjaya dengan cemerlang, lulus semua paper dan yang paling penting dapat grad on time! Weyh bestnya kalau dapat pergi konvo nanti sebab aku tahu mesti ada orang akan bagi aku bunga ! wiwiiwiwiwi

Semoga results sem dua aku lebih shining lagi dari tudung satin aku ni
yang susah betul nak pakai -.-

 

You May Also Like

0 comments