Pagi yang Sunyi

by - Monday, June 08, 2015

Assalamualaikum


Cuba balingkan pinggan ke dinding
Pecah bukan?
Now, cuba sambungkan balik kepingan pinggan yang pecah tu
Tak sama kan macam yang asal?
Well thats resembles my heart 


Aku sebenarnya tak tahu nak expect apa dengan life aku sekarang nie. Aku macam lost. Cuma dalam satu hari ke satu hari, aku sentiasa cuba nak buat yang terbaik. Kena kuat dan percaya dengan Allah. Setiap hari aku cuma cuba buat benda asal boleh je, asal siap je. Tak da dah semangat yang nak perfect dari semua benda. What is wrong with me?


Sebenarnya aku macam dah penat. Penat dengan kerja, penat dengan risau yang sentiasa ada dalam diri, penat dengan fizikal, penat dengan karenah orang-orang, penat nak jaga hati, penat nak fikir nak makan apa. Weyhh kadang-kadang aku pun blurr okay nak makan apa. Perut lapar tapi tak tahu nak makan apa -.- Sampai macam tu sekali bukan?


Tapi kan sebenarnya tak baik tauu fikir macam nie. Kenapalah aku sangat mudah berputus asa? Waitt ~ its not putus asa tau sebenarnya. Its like macam "Lantaklah apa nak jadi" and "Redah je lah!" kind of feeling you know. Macam eii korang faham tak apa yang aku nak sampaikan nie?


I bet you guys takkan faham dengan dilemma seorang Mysara Newrie nie hahhaa. Hmm takpelah. Used to. Penat dah nak yakinkan orang. If you think you can be here with me, then just be here. I dont have any strength to make you stay with me. If you want to go, you are please to do so


Sigh


Tak baik mengeluh mysara. Takbaik. Kuatkan hati. Tabahkan jiwa. Jaga hubungan dengan Dia. Sabar. Sikit je lagi. Tak lama dah nanti. Kalau selama ni boleh jadi kuat, kenapa bukan hari ini?



 

You May Also Like

0 comments