Baju Kurung Murah? Eh siapa tak nak!

by - Saturday, June 28, 2014


Assalamualaikum

Otak tengah fikir pasal baju kurung untuk raya nanti hahaha

Oh ya, sebelum tu Selamat Menyambut Bulan Ramadhan semua! :D


So memandangkan kita dah menyambut bulan puasa, aku yakin sangat ramailah gegadis yang macam aku ni sibuk fikir nak pakai baju apa masa hari raya pertama nanti. Aku rasa bukan gegadis sahaja, jejaka pun mesti ada terlintas di fikiran nak pakai baju Melayu apa kannnnn ~


Di samping kita meraikan kemenangan sebab berpuasa selama sebulan bulan Ramadhan, kita juga akan pasti sibuk untuk buat persiapan masa raya kan? Konfem meriah kauu masa nak buat persiapan raya, siap dengan lagu raya, budak budak menyanyi berlari ke sana sini, yelah sebab budak budak mana reti berpuasa lagi so laratlah nak hyperactive semacam hahahhaha


Tapiiii mesti ramai yang macam “eh eh malasnya nak keluar shopping raya sebab mesti ramai orang!” Betul tak? Please lah ~ mengaku je lah sebab aku pun macam korang jugak. Kalau bulan puasa tu, memang malas betul nak keluar dari rumah sebab malas nak menghadap orang yang terlalu ramai, traffic jammed lagi, mana nak cari parking kereta lagi tapiiiiiiiiii nak jugak keluar sebab nak beli baju raya hahaha ambuiii ~


So macam mana ye nak beli baju kurung yang cantik, gorgeous dan meletopp tapi tak payah keluar rumah?


Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ~ sape cakap tak ada? Hello ~ iolss dah temui jalan penyelesaiannya yang amat berkesan dan mujarab tau. Iolss pasti awak semua pasti akan tertarik, tertawan, terjatuh cinta dengan apa yang iolss nak bagitau nie hahaha



Kalau korang nak tahu, sekarang ni Zalora Malaysia telah menyediakan seleksi BAJU KURUNG MURAH dengan harga yang berpatutan. Aku rasa konfem sangat sangat lah rugi kalau korang tak beli dekat Zalora sebab dah lah cantik, murah lepas tu just tekan klik je untuk beli. Tak payah nak bersesak-sesak dekat Bandar, 3 kali pusing sebab cari car park, lepas tu sibuk nak cari baju raya lepas tu nak kena tunggu fitting room lagi lepas tu eh eh baru sedar, dah azan berbuka puasa dah! Hahaha naya naya ~


Apa yang paling bestnya adalah Zalora pun ada jugak menawarkan koleksi eksklusif daripada para pereka fesyen terkenal macam Jovian Mandagie, Hatta Dolmat, Rizalman Ibrahim dan Melinda Looi. Aku dah tengok dah baju kurungnya. Fuhh ~ kalau budak-budak kecik tergugat tengok gula-gula, aku pulak tergugat tengok seleksi baju kurung diorang yang sangat-sangat cantik!

Hitam itu menawan. More at Baju Kurung Murah

Antara yang boleh di dapati di Baju Kurung Murah, cantik kannnn?

Dalam banyak-banyak baju kurung, aku rasa yang dekat bawah ni memang paling win lah ~ paling cantik di mata aku kekekeke Yes! Nasib baik bukan warna kuning! hahaha ~ Cantik tak? Cantik kannn ~ Nampak lawa dan elegen je di mata aku, kekekke  ~ memandai je aku nie hahahhaa

Haih, cantiknya baju awak!

Ha dah tue, buat apa lagi? Klik lah SINI untuk turn korang pulak cuci mata tengok baju kurung mana yang berkenan di hati. Manalah tahu, rezeki korang ada orang nak belanja baju kurung so dah tahu dah baju kurung mana yang nak beli, just tunggu nak kena tunjuk je hahaha tapiiiii kalau tak ada orang nak belanja baju kurung seminggu sebelum raya, faham-faham sendiri lah ye kekekekek ~


 

You May Also Like

0 comments