Menjelang Final Exam :)

by - Friday, March 09, 2012

 

 Assalamualaikum


Oh mak oiiiiiiiiii ~ Lamanya blog aku tak menyusul dekat Dashboard korang kan? Yelah ~ Bila aku dah update blog, mestilah blog aku keluar dekat Dashboard korang kan? Hehehe :p Tak faham sudaaahh~ 


Aku sibuk lately nie. Sibuk dengan preparation untuk final exam aku yang start 14 hari bulan nie :) So kawan-kawan aku mohon kamu semua doakan aku yer? :) Setakat ini, aku dah cover beberapa subjek dan Insyallah ~ Dengan bantuan dari Allah swt, aku dapat jawab untuk final nanti :)


Sebenarnyakan, aku pun tak tahu macam mana dengan cara aku study nie. Macam entahlah ~ -.- Macam haishh susah aku nak cakap sebab aku sendiri tak tahu. HAHA :D Tapi aku study, aku buat notes, aku fahamkan sesuatu case tu kasi betul-betul faham, buat past year, tengok-tengok soalan dan cuba kasi faham. 


Tapi kenapa aku rasa macam masih tak cukup lagi persediaan aku untuk final nie? Ya Allah bantulah hambaMu ini. Aminn :)


Dan untuk mengoverkan lagi kali ini, boleh pulak aku pergi McD Kerteh sebab nak study. Pergh pergh perghhh ~ Study kat sana lagi masyukkkkkkkkkkkkkkkkkk dari study dekat McD Dungun sebab McD Kerteh, luassssssss dan kawasan dia lebih besar. Lagipun macam tak ada orang je masa study kat sana :)


Siyes aku cakap, sem ni palinggg banyak aku overnite dengan kawan-kawan aku. Selalunya overnite dekat McD je, study dan buat assignment :)

Meja dah bersepah melambangkan betapa serabutnya kami masa nie

Yeayy ~ A cup of hot coffee to make me stay all night :) 

Hoyeah ~ highlight jadi sahabat baik aku semasa nak study nie :) Highlight warna merah -  WAJIB HAFAL! -.-

Dugaan terbesar aku ; MP4! -.-

Tapi dalam duk sibuk-sibuk study, jangan lupa untuk bertenang dan amik angin kan? Apa orang cakap? Haaaaaaaa ~ release tension sikit. Hehe :) Untunglah dapat study dekat UiTM Dungun, dekat je dengan pantai. Tak ada ehh kes orang yang meroyan sebab semua royan-royan punya things, campak je terus dalam laut. Hehe :p


Tak gituuu?


Bajet bajet bajet -.-

Lantok lah ~ Sekarang ni dalam 5 subjek yang aku amik untuk final, aku dah cover 3 subjek cuma hari tu aku kasi fahamkan saja dia punya notes. Sessi hafal menghafal tak lagi. Huaaaaaaa :O Berdebor doh aku nie -.-


Boleh tak sesape tolong yakinkan aku nie? Aku sekarang ni macam dah kurang keyakinan dah nie sebab aku tahu ada benda yang tak kena nie dengan study aku dan keadaan aku sekarang nie. Tak tahu nak cakap cemana -.- Hadoiiiiiiiiii



 

You May Also Like

0 comments