Final Habis Awal Tapi Masih Tak Balik Rumah Lagi? Pasal Apa? :O

by - Saturday, March 24, 2012

 

 Assalamualaikum


walaupun final exam aku dah habis 2 hari yang lepas, yeeee 2 hari yang lepas tapi aku masih tersadai dengan indahnya di UiTM Dungun lagi. Ehh ada ke ayat macam tue? HAHA :D


Sebab kitorang kitorangggggggg, MT dan Exco ASCAPS ada kerja nak kena buat so sebab tu kena stay. So memandangkan aku memang terlibat dengan secara terang benderanggggg so aku kenalah stay. Mama, sabarlah yer? HAHA :D


Aku kena buat report dan future plans untuk ASCAPS. Dan semuanya dalam 80% dah nak siap dah. Hoyeahhhhhhhh ~ cepat siap, cepat balik rumah, cepat balik rumah, cepatlah aku update blog nie. HAHA :D Nampak tak ada chain reaction kat situ? HAHA :D

Antara yang datang pagi semalam :)
Perghh ~ Serius tau masing-masing duk berdiscussion! :D

MT & Exco ASCAPS :)

Hambui sukee tau! :D

Kitorang kena stay sebab ada kerja nak kena buat. Lagipun batch kitrorang je yang habis awal. Kejap lagi pukul 9, budak part 3 DPA nak berperang dengan Paper LAW 245. Well, good luck korangg! :D


Aku pun tak tahu lah aku nak balik hari apa. Mak aku dah siap-siap calling aku dah tue. Aku tahu, ni mesti sebab agenda ni dia tengah nak rancangkan bersama aku nie. HAHA :D


Pagi semalam, masa mak aku call, mak aku tanya

"Lepas habis intersession tu, awak cuti sebulan kan?"
"Aah ~ Cuti sebulan lah ~"
"Nak balik KK tak?"


HOMAIGODDDDDDDDDDDDD! 
MESTILAH NAK BALIK SABAH! :D



Sumpah exciter giler. Dah lah malam sebelum tu dapat tahu, dapat pergi ke Sarawak, pagi tadi pulak mama offer nak balik Sabah. Of courselah Mak Jemah nakk :D


Aku dah lama giler kot tak balik Sabah. Entah hapeeeee rupanya Sabah tu sekarang nie dengan rumah aku. Tapi kali ini balik sana tak best lah sebab jiran-jiran aku tu semuanya dah posting keluar dari Sabah dah. Huhu


Nanti masa aku nak balik nanti, Insyallah Akma nak hantar aku. Hehe :) Lepas tu boleh lah ronggeng-ronggeng dekat Bandar Kuala Terengganu kejapp. HAHA :D 

Akma dan me :)

Tadi masa aku dah start packing barang, sumpah aku dah pening dah -.- Banyak sangat lah barang-barang aku sem nie. Yelah ~ Dari awal sem sampai nak habis sem, aku rasa banyak giler aku beli itu ini. 


Awal sem, aku shopping dekat Kuantan. Lepas tu, hujung sem aku shopping dekat KL pulakk ~ Tak ke banyak barang tue? Kasut sahaja dah dekat 10 pasang dalam kotak aku tue -.-


Esok sambung packing barang
Esok sambung habiskan kerja-kerja ASCAPS


bye!


p/s : baru habis tengok cerita Sepi nie. Bencilah ~ Bila tengok cerita sedih je, mesti nak menangis bagai nak rak lepas tu mulalah teringat kisah-kisah yang lepas, fuhh~ buat sakit hati sajoooo :O



 

You May Also Like

3 comments