End of 4th Semester :)

by - Friday, March 23, 2012


 Assalamualaikum


What can I say at this time?



FINAL DAH HABIS YOWWWWWWWWWWWWW! :D



Alhamdulillah ~ Bila final dah habis, maka berakhirlah semester 4 aku di UiTM Dungun :) Kitorang antara kos yang paling awal habis final sebab sem lepas kitorang dah jadi kos yang paling terakhir tutup pintu gate UiTM tu. Huaa :O Perasaan aku? Tak sedih sangat macam berakhir semester 3 sem lepas. Huuuuuuuuuu ~


Secara kesimpulannya, semester 4 ini mengajar aku untuk lebih buka mata untuk berhati-hati dengan siapa yang patut aku percaya, jujur sebab nanti akan ada kes tikam menikam belakang nie. Dan mungkin disebabkan itulah ~ aku rasa tak berapa sedih kot? HAHA :D


Dan sem ini jugak aku rasa macam good good je sebab aku dapat kawan baru lagi :) Kawan yang selalu jumpa, senyum tapi tak pernah tegur tapi sekarang, berkawan dan bercakap potpet macam dah kenal 10 tahun :) Tak rugi pun nak ada kawan ramai-ramai kan? :)


Noktah pada cerita yang lama. Bukak muka surat baru :)


By the way cuti sem kali ini memang masyukkkkkkkkkkkk habis sebab cuti 2 bulan yoo! :D Yelah ~ last sekali kitorang cuti sem yang lama-lama masa cuti sem part 1. Habis satu Sabah aku meronda masa tu dengan family aku dan end up aku terlantar dekat hospital 3 hari 3 malam sebab kes muntah-muntah. HAHA :D


Tapiiiiiiiiii ~ aku decide nak buat intersession. Intersession ni kiranya, masa orang lain tengah sedap-sedap lepak kat rumah tapi kau duduk dekat U, study untuk subjek sem yang akan datang atau mana-mana subjek yang kau carry sebab kau repeat. Gituuuuuuuuu ~ 


As for me, memandangkan sem depan aku ada 6 SUBJEK yang semuanya menuntut aku untuk MEMBACA DAN MENGHAFAL CASE-CASE so aku decide untuk buat intersession. Aku amik dua subjek sekali gus. Hamikkkkkk ~ Ni dah namanya tamak haloba nie -.-


So sem depan aku ada 4 subjek je lah :) At least aku rasa ringanlah sikit sebab yelah ~ dicampur lagi dengan aktiviti fakulti yang aku kena buat. So tolak kira tolak kira yang itu, lebih kurang sama je -.- Buzy jugak kan? Huhu


Dan yang terlatest nie, mueheheehehehehehe ~ berita gembira untuk aku jugak sebenarnya sebab aku memang target dari dulu lagi. HAHA :D


I'M GOING TO SARAWAK BEBEYHHHH! :D


Hoyeahhhhhhhhh! :D Aku rasa macam happy giler kot sebab dapat tahu aku boleh pergi. Rasa nak menjerit pun tak boleh tapi rasa macam nak arghhhhhhhhhh :D Tapi tak tahu lah aku nak pergi atau tak sebab yelah ~ tarikh nak pergi Sarawak tu clash dengan waktu intersession aku nanti. Huhu 



Untuk apa pergi ke Sarawak? Bukan untuk saje-saje nak berholiday tau? Tapi lebih kepada untuk kerjaya dan tanggungjawab sebenarnya :)


Nantilah aku update dulu macam mana. Sekarang ni aku nak rehat kejap sebab aku rasa hampir berminggu-minggu aku duk fikir pasal final exam je. Huhu 

Selamat Hari Raya Semua :D *tetiba -.-*

Adios Amigos! :D



 

You May Also Like

6 comments