Siapa Ada Tumblr? Meh Follow Saya ! :D

by - Wednesday, May 04, 2011



Salam. Sebenarnya dah lama dah aku nak buat benda alah nie tapi aku asyik duk hold on dulu sebab jenis aku nie, aku akan utamakan mana-mana yang penting dulu. Yang tak penting, taruk belakang dulu.


Benda apa? Ni haaa ~



Ok fineeeeeeeeeee ! Memang aku jakun lah kan sebab baru nak buat sedangkan orang lain dah beribu-ribu post dah sedangkan aku baru je err 4 post je ehh? Haha :D


Eleh ~ Ni aku nak berlagak sikt. Aku dah ada 552 posts dekat Blogger. Kau? Haa ~ Meh kita lumba sape yang post paling banyak. Haha :D *sengal -.-


Mula-mula aku buat tumblr ni, eh eh eh ~ Sumpah tak faham -.-" Aku betul-betul blurr nak mampus tapi aku set mind kan aku untuk redah je. Buat je lah asalkan nampak macam tumblr. Haha :D Akhirnya siap jugak :)


Dah tu nak buat apa lagi? Aku post je lah. Haha :D Sekarang ini aku dah ada Twitter tapi sumpah aku tak cara langsung. Myspace dulu dulu je aktif. Sekarang dah tak bukak dah. Friendster? OMG ~ Memang aku dah tak care langsung


Sekarang ini aku just aktif dengan FB, Blog dan tumblr je lah ~ Haaa ~ Lepas ini ada apa lagi?

Sesape yang tumblr tu, follow lah aku :)

http://doubleredlove.tumblr.com/

Do guide and teach me on how to tumblring :D


p/s : Dunia makin canggih :)

You May Also Like

6 comments