Hanya 6 Jam Diperlukan Untuk Berhibur

by - Friday, January 21, 2011


.
Salam. Ok tipuuuuuu ! My previous entry said this. Tapi sebenarnya tipu je ok?


Mari kita imbas kembali apa yang aku buat Jumaat lepas. Haha ;D Sengal -.-


Bangun je dari tidur, memang tak kan study lah kan? Terus on9 jeeee. Tapi sengal lahh, FB boleh bukak. Nak bukak blogger, memang kirim salam lahhhh !


Then start tengahari sikit, kawan-kawan aku mula datang bilik aku. Sebab bilik aku sederet dengan semua classmate aku. So bilik aku memang jadi tumpuan aku lah sebab roomate aku sekarang ni adalah classmate aku jugak. Err faham tak? Haha ;D


Lepas tu entah macam mana entah, si Faezah cakap ;

Weyh bosannnnnnnnyaaaaaaaaaaaa ! Jom keluar weyh !


Aku ; Nak pergi mana? Aku pun bosan doeee. Nak pergi pantai, tak bestlahhh


Faezah ; Tu lah masalahnyaaa


Ramai-ramai ; Mesra mall nak tak?!


HAHA :D Spontan punya idea nak pergi MM. Adoii -,-


Maka apa lagi, call kereta dan mula kumpul kawan-kawan yang boleh diajak. Haha :D Bapak kecohh masa nak panggil budak-budak nie. Ya Allah ~ Aku rasa satu blok tu tahu yang kitorang nak pergi MM. Haha ;D

Dalam kereta. Makan sambil nyanyi. Haha ;D


Depan pintu pagar UiTM. Masa ni aku, Pekjah dan Fatin Syakirah pergi amik kereta. Kurang ajar dorang amik gambar tak ajak aku !


Kereta Viva manual 6 jam RM45
In this car ; Aku, Lisda, Hani, Pekjah dan Liza


Kereta Satria Neo auto 6 jam RM60
In this car ; Pkah, Mimi, Farah, Akma dan Fatin Syakirah


From left ; Aku, Pkah, Faezah, Farah, Lisda, Hani dan Liza
Belakang Faezah ; Mimi


Sampai je MM terus pergi aim ke tujuan utama kitorang iaitu tengok wayang ! Haha ;D Semuanya pakat nak tengok Khurafat. 10 orang, harga tiket RM110. Perghh ! Sengal doeeee. Tapi puas hati gak lahh. Haha :D


Lepas beli, kitorang berpecah. Aku, Lisda, Hani dan Pekjah pergi makan sebab dari pagi kitorang tak makan. Lepas makan-makan, pukul 6.45 masuk tengok wayang. Masa tengok wayang ni memang the best lah ! -.-



Kitorang dapat seat depannnnnnnnn sekali sebab tu je yang tinggal dan cukup-cukup untuk kitorang yang 10 orang nie. Lepas tu dah lah masuk lewat, buat bising pulak tue. Haha ;D Sengal!


Sakit tekak aku bila asyik menherit je tengok Khurafat tue. Kepada sesape yang tak tengok lagi, pergilah tengok. Cerita best ok? Banyak scene terkejut dan menyebabkan kau akan menjerit. Haha ;D

Hani bapak kejam ! Die tahu aku takut, die usik aku dalam wayang tu dan aku pun menjerit. Lepas tu, satu wayang duk gelakkan aku. Pfft ~ -.-


Habis wayang, cepat-cepat pergi Sembahyang Maghrib dan jalan-jalan, beli Big Apple. Hehe :p Lepas tu terus balik ke Dungun sebab kena hantar kereta before 10. Hajat nak makan dulu tapi tak sempat. Huhu


Sampai je UiTM kitorang semua lepak pergi Cafe Kapas dan makan-makan. Memandangkan kitorang semua ni perempuan, so memang macam-macam cerita keluar dan memang kitorang gelak memang tak ingat dunia. Kuat nak mampusss !



Lepas tu yang tak boleh blahnya, ada pak guard datang kat kitorang, suruh kitorang balik sebab gelak yang terlampau kuat pada pukul 11.15 malam. Haha ;D Sengal lah pak guard tue -.- So kitorang pun balik lah ke bilik dan terus tidur sebab keesokkan harinya kitorang ada modul -.-


Sumpah weyhh ~ Walaupun hanya 6 jam keluar jalan-jalan tapi rasa best sangat-sangat sebab semua perempuan. Haha ;D Boleh dikatakan Girls Day Outlahhh ! Haha :D


p/s ; Mak Cik Lisda text aku semalam, "Mai, jom kita semua pergi Gambang nak tak?" -.-

You May Also Like

6 comments